Vi får gratulere hverandre med Martinus fødselsdag i dag. Han ble født for 119 år siden.
Vi skal ikke tilbe Martinus som en speciell person. Ligevel har jeg en enorm taknemlighed til han og til Forsynet at han ville ta på seg den tidvis utaknemlige opgaven med at formidle sann viden om Guddommen til os.
Uten Martinus bøger hadde jeg fortsatt vandret hodeløs omkring mellom alslags bøger, bruddstykker av viden, lokale åbenbaringer og begrenset forståelse.
Nå har vi facit for hånden: Livets Bog. Nå har vi urokkelige faciter og sylskarpe analyser av sannheden, som kan være en guide i våres personlige liv og en rettesnor som all kunnskap vi møter i livet kan måles mod.
Gratulerer med dagen!
Kærlig hilsen
Oscar
herfra skal også lyde en hjertelig tak
for en vidunderlig inspiration.
mvh mic
Mit møde med Martinus' analyser har været som at komme hjem, efter at være faret vild i en drøm i lang tid. Det føles bare så godt - TAK!
PS: Oscar, du ved godt, at du har de forbudte tal i din overskrift, ikke? 😮
Tak Oscar for denne påmindelse som jeg ikke var opmærksom på.
Tænkt at Martinus for 60 år siden var næsten 60 år gammel. Det får mig til at tænke hvor vidunderligt DTT er skrevet. Mange, mange år gammel og fortsat ligeså relevant som da den blev skrevet. Det er virkelig en bedrift at skrive noget som ikke forældes over så lang en tid og som fortsat vil være relevant i hundreder eller tusinder år endnu. Det der kosmisk bevidshed er altså ikke bare noget opreklameret noget 
Med kærlighed
Lars
Jeg ved ikke, hvad jeg ville have gjort uden Martinus' analyser. Jeg stødte ind i dem i 1997, ja, det var faktisk bogen "Martinus - Som Vi Husker Ham". Den holder jeg stadig meget af. Det er utroligt, hvordan analyserne altid genkender et eller andet i mig, ligegyldigt hvad det er, jeg går igennem.
Jeg er evigt taknemmelig.
for en vidunderlig inspiration.
Hej Miersaje
Hov - en ny skribent? Herfra skal der da også lyde et (lidt forsinket) velkommen til forummet til dig. Kig dig endelig omkring, spørg og skriv løs. Jeg er den eneste herinde, der bider...

Venlig hilsen
Petersh
også et velkommen her , miersaje er det et svensk udtryk 
hej Lucifer:
Nej det er ikke et svensk navn, men derimod initialerne fra mit eget navn mine to døtre og min kæreste:
MI-chael Er-ica SA-rah Je-anett.
Hej Petersh: Tak for modtagelsen jeg skal nok bidrage herinde på forummet
når jeg har noget Martinus relevant på hjertet,"gerne noget med bid i"
hilsen Miersaje