MartinusForumDk

Corona og Norge. -c...
 
Del:
Notifications
Clear all

Corona og Norge. -convel.

465 Indlæg
1 Brugere
0 Likes
5,123 Set ialt
(@convel2)
Indlæg: 3191
Medlem
Topic starter
 

Ja ja, man skjønner at der er ikke automatskrift., av Markus Gyltnes, Tromsø, 26.06.2026.

Vi er et Kongehus, et Norges og Verdens Kongehus. Jeg er Markus Gyltnes Kongen av Norge og jeg sier at ja, alle raser og land sine raser, alle såklart passer pikken til musa og til ræva, til Kongehusets damer osv. .

Markus Gyltnes, Kongen av Norge, 2026.

 
Lagt op : 26/06/2026 19:19
(@convel2)
Indlæg: 3191
Medlem
Topic starter
 

Jeg vil som Gammel Konge som driver med Sovjetunionen, dø så nært Sovjet som mulig., av Markus Gyltnes, Tromsø, 26.06.2026.

Jeg vil vil dø, i Russland, unngår ikke min Norske Nasjonalistiske side, jeg skal dø i Norge hjemme på Slottet, det Norske Slott, med den Amerikanske Jord under sengen. Hvordan dette er så til er å komme så nært Russisk Gods og Ånd gjennom livet. Det Norske Slott er Russisk åndelig sett, så jeg dør vel på Russisk jord med.

Jeg unngår nå ikke denne Russlandend, som er min Bæsjens Konge Hjemstavn, Norge og USA er de vanlige hjemstavnene mine, for ikke å snakke min hjemstavn Martinus-forum hvor min Martinus-Kosmologi foregår.

Markus Gyltnes, 2026.

 
Lagt op : 26/06/2026 20:56
(@convel2)
Indlæg: 3191
Medlem
Topic starter
 

Far er Geni, han., av Markus Gyltnes, Tromsø, 26.06.2026.

Alle barna er steke og smarte på samme tid, de søte små barna mine. Dette er Fars Kongen av Norge's ånd, han jeg var som barn både sterk, smart og skjønn - stod på de godes side -, dette tar ongan etter, er hvor man kommer fra, man blir som Far Kongen da han var barn, dette er det uslåelige familie-anlaget, man deler ut dette, og var man ikke dette, sterke, smarte og skjønne, hva har skjedd politisk da. Jeg tar vare om Barna mine.

Markus Gyltnes, Kongen av Norge sin hemmelighet - style -, 2026.

 
Lagt op : 26/06/2026 21:26
(@convel2)
Indlæg: 3191
Medlem
Topic starter
 

Kongen sin Pappa, av Marice., av Dronning Maride av Norge.

Min Far er et godt menneske, han er God han har sin Martinus-Kosmologi han, støvete gamle bøker er ikke dette for ham og meg. Han er in-line i Verden i motsetning til de fleste andre her, som er blitt ond av Verden stor - Store Offentlige Personer meg -. Ja, han er inni her systemet til den Nye Familien, men han går ikke på de Kongelige Store Utgytelsen, han min Far er min Martinus-Far, stor er han på Martinus til sin miljø å være, han driver med Karma-loven - han setter den ut i livet -.

Kongen av Norge Markus Gyltnes, 2026.

 
Lagt op : 26/06/2026 22:05
(@convel2)
Indlæg: 3191
Medlem
Topic starter
 

Jeg er bare en Norsk Konge jeg, Kongen av Norge, og gir ke på utlandet noe., Norges Konge.

Jeg er Markus Gyltnes kongen av Norge og jeg gir ke på utlandet noe Convel-oriatoriet får holde på, mens jeg konsentrer meg om Norge, i mange herrens år skal Norge tilbake til Kjøpt-Gullalder Jeg Kjøper den, jeg.

Men, man leser da Aviser og følger med på hva som foregår i Verden stor, ikke noe Katstrofe skal her hende, uten å bli Roundup'et.

Markus Gyltnes, Kongen av Norge, 2026.

 
Lagt op : 26/06/2026 22:33
Side 24 / 24
Del: