MartinusForumDk

PÅSKEN 2007 holdes ...

Del:
Notifications
Clear all

PÅSKEN 2007 holdes i KLINT .... hvor ellers?

7 Indlæg
5 Brugere
0 Likes
1,195 Set ialt
(@Anette_S.)
Medlem
Topic starter

[align=center]Påske i Klint - måske noget for dig?[/align]

Foråret nærmer sig, en ny sæson står for døren og der er atter brug for frivillig arbejdskraft i Martinus Center i Klint. Kom og vær med i et godt arbejdsfællesskab og mød nye venner.

Kan du afse et par dage eller mere - og har du tid og lyst til at give en hånd med i arbejdsugen, som ligger i perioden 31. marts - 9. spril 2007, er du hjertelig velkommen. Centeret skal klargøres til den nye sæson og der er brug for folk til bla. madlavning, havearbejde, rengøring, malerarbejde, træfældning og mange forskellige håndværksmæssige opgaver, såsom restaurering af boliger m.v.. Der bydes på logi, brunch og eftermiddagste/-kaffe samt aftensmad for kr. 45,- om dagen.

Morgenen starter typisk med et båndforedrag af Martinus, inden arbejdet går i gang - og om aftenen er der ofte foredrag. Som frivillig medarbejder i påsken er der rigtig god mulighed for at være med i et godt arbejdsfællesskab og møde såvel nye som gamle venner. :D

En typisk arbejdsdag i påske-arbejdsugen
Man bidrager med de færdigheder og talentkerner, som man nu engang har oparbejdet igennem spiralkredsløbet, og i det omfang man formår under hensyntagen til alder, fysik etc. Man plejer at sige, at vi arbejder ca. 5 timer om dagen. En typisk arbejdsdag i påsken kunne fx. foregå således:

08.00 - 09.00   Båndfordrag af Martinus
09.00 - 10.30   Arbejde
10.30 - 11.00   Brunch
11.00 - 12.30   Arbejde
12.30 - 13.30   Frokost (som man selv sørger for)
13.30 - 15.00   Arbejde
15.00 - 15.30   Fælles eftermiddagskaffe/-te med kage til
15.30 - 16.30   Arbejde
18.00       Vegetarisk aftensmad på Terrassen.
19.00       Foredrag el.lign.

Hvordan melder du dig?
Hvis du har lyst til at komme og give en hånd med, så skriv til Eigil (eigil@martinus.dk) eller Charlotte (charlotte@martinus.dk) eller ring på tlf. 2021 2768.

Husk selv at medbringe sengelinned, håndklæde, viskestykker, arbejdstøj m.v.

Lagt op : 27/02/2007 00:09
 cai
(@cai)
Medlem

Hej alle
I år tager jeg til Klint,den 30/3 om aftenen kl. 19.00 regner jeg med at ankomme.Jeg kommer fra Borup,mellem Ringsted og Roskilde.Jeg har en extra plads i bilen hvis nogen kommer fra dette område....
Da jeg skal til 70 års fødselsdag onsdag kører jeg hjemad tirsdag formiddag.
Håber mange af os fra forrumet kan ses i denne påskeferie.
Kærlig hilsen Cai

Lagt op : 13/03/2007 11:56
(@Anette_S.)
Medlem
Topic starter

I klint

Lagt op : 13/03/2007 13:54
lasse
(@lasse)
Bruger Admin

Hej

Jeg vil også være på klint nogle dage :)

Jeg ved ikke hvilke nogle endnu.

kh
Lasse

Lagt op : 13/03/2007 15:28
(@Anonym)

Hygge hejsa :).

Jeg kommer fra onsdag aften den 4-4, til mandag den 9-4.

Kærlig hilsen
Jens.

Lagt op : 14/03/2007 07:52
(@Torben_vuf)
Medlem

Ja hvor ellers i Påsken?
Jeg og fruen - Aase - kommer tirsdag eftermiddag fra København plads til 1 på vej mod Klint

Ikke alle fra de tidligere års arbejdsuger har fået meddelelsen om at JUst nu er blevet vores udsendte Klintmedarbejder på det åndelige plan.
Just blev begravet for en uge siden.

De kærligste hilsner og på genkig

Vil du med til Klint så ring på 39675770 om aftenen

Torben Schäfer

Lagt op : 14/03/2007 20:44
(@Anette_S.)
Medlem
Topic starter

En glædelig information:

Martinus center er klar til den store invasion af frivillige, og der har nu meldt sig så mange til påskearbejdet, at der ikke kan bo flere i centret. I løbet af påskeugen vil ikke mindre end 160 frivillige have hjulpet til. :D 😮 ;D  Fantastisk...

Kærlig hilsen
Anette

PS: Og hvis du ikke har opdaget det, så er der kommet en ny brochure "Begivenhedsoversigt" på instituttets hjemmeside, hvor man kan læse om alle begivenheder i Martinus' liv og sagens historie. Se her: http://www.martinus.dk/layout_pages/index.php?lang=dk

Lagt op : 31/03/2007 15:35
Del: