Angående innlegget 3 ovenfor. Den Russiske Julenissen, klang med bjeller og julesnøen dalte vakkert ned, mens jeg skrev i denne teksten, om gudinner og sånne ting. Det var ikke meg, men den Russiske Julenissen.
Markus Gyltnes, 2025.
Hei systemoperatorer.
Det banker på min "åndelige dør" så atte, men jeg har ikke ombestemt meg med hensyn til ovenstående innlegg. Likevel spør jeg. Så jeg spør dere systemoperatorer om dere kan ta ovenstående innlegg ned.
hilsen convel.
Det banker på min "åndelige dør" så, at jeg har ombestemt meg med hensyn til innlegget 2 over. Så jeg tar ned innlegget 2 over offisielt med den makt jeg har.
Markus Gyltnes, 2025.
Hrrm kremt, hva skal jeg sige nå? Jeg, Markús er flere, eller mange av de gamle gudinnene på Jorden. *hviske* *tiske* Håper ingen tror på dette med, gudinner om meg, noen ganger igjen. Bill.merk. siste forsøk ut, Nut og Nephthys.
Hilsen den Russiske Julenissen.
Vennlig hilsen "convel".
Hei systemoperatorer.
Det banker på min "åndelige dør" så atte, men jeg har ikke ombestemt meg med hensyn til ovenstående innlegg. Likevel spør jeg. Så jeg spør dere systemoperatorer om dere kan ta ovenstående innlegg ned.
hilsen convel.
Det banker på min "åndelige dør" så, at jeg har ombestemt meg med hensyn til innlegget 2 over. Så jeg tar ned innlegget 2 over offisielt med den makt jeg har.
Markus Gyltnes, 2025.
Jeg har ikke gått ut, og er den Russiske gudinnen, eller noe som helst mange gudinner på Jorden. Jeg gikk en gang i tiden, ut og var Nut og Nephthys. Dette krever store personlige forberedelser, jeg ikke har gjort siden Nut og Nephthys. Den Russiske Julenissen, har jeg funnet ut at, får meg til å tro, at dette knotter man bare inn på en liten terminal.
Hilsen den Russiske Julenissen.
Vennlig hilsen "convel".
Hei systemoperatorer.
Det banker på min "åndelige dør" så atte, men jeg har ikke ombestemt meg med hensyn til ovenstående innlegg. Likevel spør jeg. Så jeg spør dere systemoperatorer om dere kan ta ovenstående innlegg ned.
hilsen convel.
Det banker på min "åndelige dør" så, at jeg har ombestemt meg med hensyn til innlegget 2 over. Så jeg tar ned innlegget 2 over offisielt med den makt jeg har.
Markus Gyltnes, 2025.
Verden skjønner ikke noe av, hva disse gudene og gudinnene er. Det finnes flere av dem der ute, i live. Jeg lever jeg, som gudene og gudinnene, og får bare lommeruske disse da, etterhvert som jeg finner for godt. Det er da fortsatt, idag, lov å hevde sånne ting.
Markus Gyltnes, 2025.
Hei systemoperatorer.
Det banker på min "åndelige dør" så atte, men jeg har ikke ombestemt meg med hensyn til ovenstående innlegg. Likevel spør jeg. Så jeg spør dere systemoperatorer om dere kan ta ovenstående innlegg ned.
hilsen convel.
Det banker på min "åndelige dør" så, at jeg har ombestemt meg med hensyn til innlegget 2 over. Så jeg tar ned innlegget 2 over offisielt med den makt jeg har.
Markus Gyltnes, 2025.
Nå er det nok guder og gudinner, for meg.
Jeg fikk nettopp melding inn, at man er bare skjøget som utgir seg for guder og gudinner. Det er nok guder og gudinner, for meg å være. Nut og Nephthys fikk siste melding ut, den gang. Jeg orker ikke være flere gudinner, jeg. Men, siden den Russiske gudinne, ved navn jeg ikke vet hva er, hører til den Russiske kulturen hvis folk er mer Religiøse enn man tror. Så sparer jeg denne gudinnen til å være i fred.
Markus Gyltnes, 2025.
Hei systemoperatorer.
Det banker på min "åndelige dør" så atte, men jeg har ikke ombestemt meg med hensyn til ovenstående innlegg. Likevel spør jeg. Så jeg spør dere systemoperatorer om dere kan ta ovenstående innlegg ned.
hilsen convel.
Det banker på min "åndelige dør" så, at jeg har ombestemt meg med hensyn til innlegget 2 over. Så jeg tar ned innlegget 2 over offisielt med den makt jeg har.
Markus Gyltnes, 2025.
Jeg skal nå, gå ut som USA-Symbol og prate som jeg er fra Statene.
Vi i USA tenker sånn at, livet er ikke gratis, man må betale for alt, debit eller credit. You must earn for your dollar - slogan -. I min egen lommepung, har jeg at man bør arbeide.
Marice, 2025.
Hei systemoperatorer.
Det banker på min "åndelige dør" så atte, men jeg har ikke ombestemt meg med hensyn til ovenstående innlegg. Likevel spør jeg. Så jeg spør dere systemoperatorer om dere kan ta ovenstående innlegg ned.
hilsen convel.
Det banker på min "åndelige dør" så, at jeg har ombestemt meg med hensyn til innlegget 2 over. Så jeg tar ned innlegget 2 over offisielt med den makt jeg har.
Markus Gyltnes, 2025.
Her er informerende sangtekst, en form for tekst.
Lyrics.
USA is my, Country.:
I am Markus Gyltnes, and I have changed, Homecountry.
USA is my, New Homecountry.
I have American-Citizenship.
So, how am I a Real American?
I visit childhood memories, The American World-Saviour.
Everyday, is, Everyday.
And, there are my, many, Astral-travels to United States of America.
Markus Gyltnes, Tromsø, 26.09.2025.
Vennlig hilsen "convel".
Hei systemoperatorer.
Det banker på min "åndelige dør" så atte, men jeg har ikke ombestemt meg med hensyn til ovenstående innlegg. Likevel spør jeg. Så jeg spør dere systemoperatorer om dere kan ta ovenstående innlegg ned.
hilsen convel.