I love Sister of Spawnclan.
- by Markus Gyltnes, 2023.
Jeg skal fortelle litt om "Stjerne-åndene her hjemme hos meg".
Jeg elsker Ragnhild Talgø. I de årene Spawnclan var, elsket jeg blant annet henne. I årene som har gått siden, over 20 år er dette, så har jeg ikke hatt så sterke kjærlighets-følelser for Ragnhild, men mest seksuell tenning på henne. Dette forandret seg da vi fikk barna. De gamle følelsene kom da tilbake, som de var i fortiden, med nye oppdateringer, og jeg føler nå mer kjærlighets-følelser for Ragnhild, og mindre tenning på henne, Ragnhild, av seksuell art. Barna er et mirakel, de er Verdens mirakel.
Markus Oliver Gyltnes, Tromsoe, Norway, 16. March 2023.
I am Sandman instead of Sandman.
- by Markus Gyltnes, 2023.
Jeg Markus Gyltnes har Ragnhild Talgø, som familiens rådgiver for hva jeg og familien skal gjøre. Ragnhild Talgø er Supersynsk, og vet råd for det meste. Hun bestemmer f.eks. daglige gjøremål, for meg og familien, som rådgivende da. Ragnhild Talgø vet dog ikke alt, Markus Gyltnes vet alltids bedre, og hvis Markus Gyltnes ser noe annet enn Ragnhild Talgø, bestemmer Markus Gyltnes isteden for Ragnhild Talgø. Sånn er det her i familien.
På dette viset virket også Spawnclan, med Storebroren til Ragnhild Talgø som Lederen for Spawnclan, med synske Ragnhild Talgø ved sin side - begge spilte Quake sammen. Sandman of Spawnclan var hans Quake'ist navn. Nå noe morsomt, Polvar er idag, som Sandman var dengangen, to like personligheter eller karakterer allerede da. En siste notifikasjon, er at Polvar var Storebror i egen familie, han også.
Markus Oliver Gyltnes
Vennlig hilsen "convel".
Quake in Norway, the First start.
- by Markus Gyltnes, 2023.
Many Quake-Player's in Norway, were in on the First start - of Quake in Norway -.
First start of Quake is Special, near the release of Quake is this, first release of public Quake and pre-releases, is this about. Few of them, there were, the First starters of Quake in Norway are we now again. Markus Gyltnes played almost all his time, in Norway, on Norwegian Servers, under the nickname of Polvar - Polvar wasn't a cracker, he was a Quake Player no. en Lagelig kar som spilte Quake in the First start.
Mange, lagelige karer spilte Quake under First start. Dette er Lagelige karer - Som er uslåelige i Quake.
Markus Gyltnes, aka convel.
I love Ragnhild Talgø, and love is foremost not looks.
- by Markus Gyltnes, 2023.
I love Ragnhild Talgø, and love is foremost not looks, this is a presented fact. Norwegian follows.
Jeg sa, at Ragnhild Talgø, eller Sister of Spawnclan, ikke heter "superspeed". Men, jeg skal fortelle at i forhold til hennes Viking-gener, heter Ragnhild Viking-"superspeed", i våre dager er dette et Viking-"superspeed" navn, og, navnet Talgø er forsåvidt et Viking-"superspeed" navn det også.
Jeg sa, at Ragnhild Talgø, er liten og svak i vår verden, men jeg legger her til at hun jo har Polvar, eller Markus Gyltnes ved sin side, følelser og alt som hører med følelser, Markus Gyltnes har henne ved sin side med sin store kappe i hele vår Verden. Og, da, stiller hun ikke så svakt, likevel.
Markus Oliver Gyltnes, Tromsoe, Norway, 20. March 2023.
Vennlig hilsen "convel".
Spawnclan, The Roots.
- by Markus Gyltnes, 2023.
I am Polvar of Spawnclan, real name Markus Gyltnes. And I am, here, to tell you of Spawnclan the Quake-game clan.
Spawnclan is compared, to most Quake-game clans, a religious clan, so the clan was - Spawnclan is "stop", today -. Spawnclan is a Lovecraftian, or Sigil, and Hof-clan - "Ebenhof" -. Spawnclan was not considered a religious clan, by members and known visitors of their "Internet-Halls' of Quake" - Quake is a meeting place for chat, too -. Spawnclan though had their religious side, but Spawnclan is Quake-gaming too, a clan that ended up in Coffée-Quaking - Coffee beside Quake-playing -. One, may, think Spawnclan - The First Start Clan -, could live today, but this was a modem clan-only, and a whole-big Social Quake-clan in the end - Spawnclan is "stop", as I say -.
Markus Gyltnes, 2023.
Ragnhild Talgø er min kjæreste.
- av Markus Gyltnes.
Jeg elsker Ragnhild Talgø, på alternativt vis, er mine følelser. Da vi i fortiden var på IRC, hadde vi Telapati ved siden av selve skrivingen, på IRC og Quake-chat. Mine følelser, stemmer med bildene jeg så, av henne da.
Denne ånden hennes, Quake-Stjerne ånden hennes, er her hjemme i min stue - blir med ut osv.. -. Det var sånn den gangen at andre vesener, åndelige og fysiske, overleverte beskjeder fra, og jeg til henne. Denne Stjerne-ånden hjemme i min stue, overfører "tanker, ord og gjerninger" som faller fint inn i følelseslivet mitt om Ragnhild Talgø, fra ånden og jeg til ånden. Den usynlige for mitt øye ånden til Ragnhild Talgø, er meg meget kjær.
Markus Gyltnes, 2023.
Quake er Sport.
- av Markus Gyltnes, 2023.
Dataspillet Quake som kom i 1996, med dette spillet er som det er med Sport.
Hvordan dannes da, denne Arenaen i sinnet eller bevisstheten, som det er med Sporten. Den dannes etter noe tids spilling av Quake, etter en stund besøker man "The Halls of Quake" for første gang, og siden videre er man inne i Quake-verdenen.
Her skal jeg bare ta for meg Multiplayer, hvor man kjemper mot andre spillere av Quake. Det finnes forøvrig også, det å løpe rundt i gangene i Quake, alene hvor man lærer brettene å kjenne, og lærer å gjøre "moves". En ting til som finnes, som jeg selv har gjort, er å spille Singleplayer, med monstrene og klare Hell-Level, gjerne til slutt klare Hell-Level, på kort tid, og få den Medalje. Alt dette gjort for å vinne i Multiplayer. Jeg nevner samarbeid mot monstrene i Quake her, hvor spillerene er venner som samarbeider om å klare spillet, dette fantes bare på få servere på Internet den tid jeg spilte, dette finnes som interesse også. Jeg nevner til slutt, at man blir flinkere mot monstrene i Quake Singleplayer eller samarbeid mot monstrene, av å spille Multiplayer.
Quake er Sport, som man kan bygge seg opp på. Men, pass på å slutte i tide, før avhengigheten overtar livet ditt.
Markus Gyltnes, 2023.
Jeg skal nedenfor fortelle litt om Kjendis-åndene og ånde-barna som jeg har nevnt. Teksten nedenfor mht. blant annet overskriften er eng. homemade Hollywood-style.
Vennlig hilsen "convel".
The dormant side of Quake.
- by Markus Gyltnes, 2023.
Jeg skal her fortelle noe om Quake-spilling. Å spille Quake, er Killer-Sport, relatert til Kampsport. Man oppøver mental styrke når man spiller Quake, og får derav, av mental styrke som kjent, noe forøkt fysisk styrke. Man må huske på, å slutte å spille Quake i tide, før man får Quake-skader, såsom raseri-anfall eller anfall av sinne, som må igjen kureres ved å spille Quake (man tar dette ut inne i Quake-spillet). Å spille Quake er høyrisiko-Sport da, det er fare for å få Quake-skader, spesielt hvis man ikke slutter å spille Quake i tide, som sannsynligvis kan medføre skader på eget liv etter sedvane.
Markus Oliver Gyltnes, Tromsoe, Norway, 27.03.2023.
Vennlig hilsen "convel".
Jeg skal nedenfor fortelle litt om Kjendis-åndene og ånde-barna som jeg har nevnt. Teksten nedenfor mht. blant annet overskriften er eng. homemade Hollywood-style.
Vennlig hilsen "convel".
The dormant side of Quake, part two.
- by Markus Gyltnes, 2023.
Jeg skal fortelle litt, om Ragnhild Talgø her. Storebroren til Ragnhild sa en gang, at hun er liten og svak i en stor verden. Men, jeg skal fortelle noe her, Ragnhild Talgø har Markus Gyltnes med sin store kappe på sin side, og Markus Gyltnes er sterk for henne, Ragnhild.
Markus Oliver Gyltnes.
eg skal nedenfor fortelle litt om Kjendis-åndene og ånde-barna som jeg har nevnt. Teksten nedenfor mht. blant annet overskriften er eng. homemade Hollywood-style.
Vennlig hilsen "convel".
The dormant side of Quake - explanation.
- by Markus Gyltnes, 2023.
Jeg har brukt begrepet Killer-Sport og høyrisiko-Sport om spillet Quake, jeg skal forklare nærmere her. I spillet Quake "nedslakter" man andre spillere, bl.a. med hagle og rakettkaster altså er dette Killer-Sport. Man må ha litt mental styrke når man begynner å spille Quake, man får noe mer mental styrke over tid, og den mentale styrken man får medfører, ikke nødvendigvis større muskler, men større fysisk styrke, dette kommer altså fysisk styrke når energien blir sterkere/den mentale styrken blir større, altså er dette som med Kampsport og jeg mener derav at dette er Killer-Sport og kaller det det. Jeg er kanskje følsom eller myk, men jeg kaller dette altså da, for Killer-Sport. Og videre dette kaller jeg høyrisko-Sport, da man kan bli avhengig av Quake, dette dataspillet når det er multiplayer bl.a., og avhengighet av Quake-spillet kan medføre såkalte Quake-skader.
Angående Ragnhild Talgø som jeg er veldig glad i, denne personen. Så er hun en dame som spiller Quake på en myk måte, hun bedriver altså ingen Killer-Sport, hun da.
Markus Oliver Gyltnes, Tromsoe, Norway, 27. March 2023.
Part four, Quake.
- by Markus Gyltnes, 2023.
Jeg skal ikke ta ned Killer-Sport betegnelsen, her. Men, jeg skal fortelle på hvilket vis jeg selv, fremdeles er Killer-Sport, da jeg selv har spilt Quake før i tiden. Jeg er i utgangspunktet en følsom, og myk person fra jeg var barn.
Jeg skal begynne med en digresjon her: Jeg syntes jeg nede i byen, så at, jeg er "han gamle Sovjetunionen" kjent karakter fra gamle NRK - norsk TV -. Jeg syntes jeg så at jeg er "han gamle Sovjetunionen", som jeg mistenkte at jeg er blitt hos publikum'et nede i byen. Det hendte da jeg skulle, stryke kroppen min på vei ut av bussetet for å gå av bussen, noen jenter stod der og bussen var full. "Han gamle Sovjetunionen" er visst noe inviril, og samtidig eng. rugged som i Russland, en tøffing å ta på samtidig som han er litt tørr. Jeg mener nå da at jeg fortsatt er Viril. På samme vis må jeg si meg at, jeg er "han gamle Killer-Sport", min gamle mannsperson som spilte bla. Quake 1. Jeg var ikke voldselsker, men eng. rugged. Jeg har idag, etter jeg ble dame og mer sensitiv, valgt å synes min gamle mann er "han gamle Killer-Sport".
Jeg kan også notere, at jeg synes ikke Quake 1 er like mye, Killer-Sport, som mange andre spill. Jeg mener Quake 1 bare er akkurat over grensen til Killer-Sport. Quake 1 er ikke riktig så ille. Det gjelder også litt mere her. Når man kommer opp alder, gjør man gjerne ting man egentlig har sluttet, likevel iblant. Forøvrig, all denne skrivingen min om Killer-Sport Quake'en, handler om mitt kjærlighetsforhold til Ragnhild Talgø som for lenge siden kjente mannspersonen min som "han gamle Killer-Sport" - jeg har en fysisk mannsperson eng. in spare.
Markus Oliver Gyltnes, Tromsoe, Norway, 28. March 2023.
Jeg skal nedenfor fortelle litt om Kjendis-åndene og ånde-barna som jeg har nevnt. Teksten nedenfor er eng. homemade Hollywood-style.
Vennlig hilsen "convel".
Polvar was Spawnlord.
- by Markus Gyltnes, 2023.
Several years ago, Polvar was with-administering Lord of SpawnClan. Polvar was one of four ClanLords, Sandman of Spawnclan the Main Lord. Polvar is with-administering Lord in the past, one of the Lords of Spawnclan, and PolWar, Won Big - In Multiplayer this is -.
Polvar loved Sister of Spawnclan, Sandman brother of Sister, wanted Polvar of Spawnclan should have Sister of Spawnclan, and, so it went so on an emotional plane. Later Sister is goodbye in physical life as far as I know. Maybe something, recently, emotions in the air.
Polvar, or Markus Gyltnes, was good and strong for Sister, or Ragnhild Talgø. They loved one another over the Internet, as could back then. The relationship, was ment to be. They love one another, today.
Markus Oliver Gyltnes, Tromsoe, Norway, 31.03.2023.
Polvar of Spawnclan.
- by Markus Gyltnes, 2023.
Mitt navn er Markus Gyltnes, og jeg spilte i min ungdom eller yngre voksne alder Quake 1, og var Polvar of Spawnclan. Polvar var i sin Clan, en modem klan, mye som Sandman of Spawnclan, hoved klan-lederen og storebror til Sister of Spawnclan som Polvar elsket. Polvar, som Sandman of Spawnclan, var veldig givende overfor Quake-game Clan'ens medlemmer, og litt andre folk også. Polvar delte av seg stort eller mye, som with-administering Clan-Lord, til klan'ens medlemmer, og elsket Sis gjorde han også.
Notis.: Polvar, dette er snakk om Norsk-LPB (begrep fra Quake 1 community), han spilte landsens Quake 1 fra trege eller hakkete Nord-Norske linjer og var forsåvidt på den annen side Norsk-LPB eller jukset da han brukte Uninett's, universitets nettets) ekstremt-brede linjer med uavbrutt pakke-flyt. Dette var en notis til Quake 1-miljø'et.
Markus Oliver Gyltnes, Tromsoe, Norway, 05. April 2023.
Polvar is like Sandman.
- by Markus Gyltnes, 2023.
Mitt navn er Markus Gyltnes, og jeg spilte Quake 1, under navnet Polvar of Spawnclan. Jeg var godt kjent med hoved lederen av Spawnclan, Sandman of Spawnclan storebror til Sister of Spawnclan, og jeg hadde et forhold til henne på den tiden jeg var med i Quake-clanen Spawnclan. Polvar var mye som Sandman. Polvar var eldtste søsken, selv på sin side. Sandman var flinkeste Quake-spiller, multiplayer, i Norge på denne tiden, på sin tid. Polvar var heller ikke en så dårlig spiller, og det gikk i de synske miljøene, at Polvar spilte Quake korrekt hele tiden dog uten å vinne så mye, hvilket er merkelig, det altså. Polvar var også mye som Sandman i væremåte, og Polvar som Sandman delte mye av seg til clan'ens medlemmer, men uttrykte seg annerledes i språket. Det var altså på et vis, to Sandman'er i Spawnclan.
Markus Gyltnes.
Menn og damer i Quake.
- av Markus Gyltnes, 2023.
Man er vanligvis ærede menn og kvinner. Hvis man som Quake'er ikke er ærede mann, eller kvinne. Da mener jeg at man er, om ikke annet, Lagelige karer eller Lagelige damer.
Markus Oliver Gyltnes.
Menn og kvinner, i Quake 1.
Det hender, ofte, at unge mennesker får ødelagt sine liv, av avhengighet til Quake 1. Dette er de gamle informasjoner, jeg har. Det er likevel vanlig at folk Quake'er, og også at de får ødelagt sine liv av avhengighet. Jeg mener nå at dette er, Gamle lagelige karer og Gamle lagelige damer.
Markus Gyltnes, 2023.
Hvorfor så mye Quake 1?
Jeg har fortalt masse om Quake 1 spillet, i tekstene over. Hvortil er dette "smør og brød"? Spillet Quake 1, handler ikke bare om dataspilling. Som jeg nevnte indirekte, så er spillet og dets utforming, inspirert av bl.a. Lovecraftian. Virkeligheten bak Lovecraftian i Quake 1, skriver seg tilbake til eng. Toltec, eller toltekerne. Det finnes idag, toltekiske sjamaner, sjamaner som har det toltekiske som arv. Martinus nevner sånne sjamaner, som utspringer fra lys-lære. Jeg har gjort utforskning synsk/intuitivt med intuisjonen, og kommet fram til at Lovecraftian'en i Quake 1, skriver seg fra Toltec og liknende som Toltec-lære, jeg har videre kommet fram til at noen sjamaner idag har Toltec-arv som er lys-lære, samme form som Martinus-lys. Altså, skulle Quake 1 beskrivelsene mine, være av den alminnelige Martinus-interesse, dette eng. Toltec spillet. Til min viten eller informasjon, er det ikke inaenity, men compassion som må være det førende i sjaman-læren til de sjamanene som har Toltec-arv, hvis lyset skal være intakt.
Markus Gyltnes, 2023.
Også jenter spiller Quake.
- av Markus Gyltnes, 2023.
Menn er ikke de eneste som spiller Quake 1. Også, damer, spiller Quake 1. Det finnes, fine damer som spiller Quake 1, også. Man pådrar seg små, middels og store Quake-skader, fra første stund man spiller Quake, skadene kommer tidlig små-sådanne. Spiller man Quake lenge eller i lang tid, pådrar man seg Quake-skader, de virkelige. Man er ikke lenger på topp, men man er, Lagelige karer og Lagelige damer.
Markus Oliver Gyltnes, Tromsoe, Norway, 09.04.2023.
Lagelige karer blir man av Quake.
- av Markus Gyltnes, 2023.
Quake 1 er et fint spill, og jeg skal nevne noen pro's and con's med spillet. Dette gjelder multiplayer.
Når man spiller mye Quake 1, får man ikke nødvendigvis så høy status blant folk. Etter min mening er man, om ikke annet Lagelige karer, når man spiller Quake 1 multiplayer. Denne statusen kan man få av medspillere, i Quake 1 på Internet'et, hvilket kan hjelpe en sosialt videre i livet, etter man har sluttet å spille Quake 1. Lagelig kar er en fin betegnelse synes jeg, om man har Quake-skader etter å ha spilt Quake en tid. Det er nemlig sånn at statusen blant folk flest, synker med Quake 1 mye spilling, og å ha statusen en Lagelig kar er bra for fremtiden etter Quake 1, og, det er nå min mening at de fleste Quake 1'ere er Lagelige karer og Lagelige damer.
Markus Gyltnes, 2023.
Lagelige karer av Quake, retting.
- av Markus Gyltnes, 2023.
Det har vært for prinsippiell tale, om Lagelige karer av meg, i de tidligere tekstene. Jeg mener noe sånt som, at de fleste som spiller Quake 1 er Lagelige karer og Lagelige damer, og at det er grader av hvor Quake-skadet man er. Jeg har talt for prinsippielt om dette, og mener fortsatt prinsippielt sett at Quake 1 spillere, de fleste som sagt, er Lagelige karer og Lagelige damer.
Markus Gyltnes, 2023.