MartinusForumDk

Pliktig notis. - fr...
 
Del:
Notifications
Clear all

Pliktig notis. - fra "convel".

2 Indlæg
1 Brugere
0 Likes
727 Set ialt
(@convel2)
Indlæg: 1198
Medlem
Topic starter
 

Hei, dette er en notis jeg anså meg for pliktig å poste på forumet, nå som snart 12 år er gått etter utlegningen av artiklene/tekstene.

Det handler om hvordan det ligger an, her i gården, med artiklene/tekstene.

Jeg, Markus Gyltnes, har postet private tanker her på forumet; Martinus-tanker er her omkring hvor jeg lever, regnet for å være blant private tanker. Jeg skal si dette så forsiktig som jeg kan: Jeg er offentlig person i Tromsø, byen hvor jeg bor i Norge. Når jeg drar inn til by-sentrum, midt på dagen, møter jeg en del mennesker som "smiler, og nikker" til meg nede i byen. Dette er vel, Martinus-kosmologer, mennesker fra det alternative miljø og alternativ-messen, hvor jeg vel er kjent som skribent av Martinus-tekster. Jeg har også informert det offentlige i Norge om dette.

Spørsmål om dette, tas imot med vennlighet, om det skulle være noe uoppklart.

Hilsen Markus Gyltnes kallenavn "convel".

Dette emne blev ændret 4 år siden af convel2
 
Lagt op : 14/01/2020 12:52
(@convel2)
Indlæg: 1198
Medlem
Topic starter
 
Udgivet af: @convel2

Hei, dette er en notis jeg anså meg for pliktig å poste på forumet, i tillegg til ovenstående notis.

Dette skal som jeg forsøker her, som jeg skriver ned her, være den virkelige historien, til den offentlige person som er meg.

Jeg er en ensomm mann, i mitt liv. Jeg skrev for over 10 år siden, en tekstsamling - samling artikler/tekster. Om morgenen, har jeg sittet alene hjemme. Men når jeg drar ut. Jeg tar bussen inn til byen. Da slutter ensomheten. Jeg er offentlige personen den, Markus Gyltnes i Tromsø. Og når jeg går av bussen, inne i byens sentrum, da møter jeg ansikter som kjenner meg igjen. Jeg møtes av dette synet, og er ikke så alene lenger.

Markus Gyltnes, 2021.

Hilsen Markus Gyltnes kallenavn "convel".

 
Lagt op : 05/05/2021 12:20
Del: