Share:
Notifications
Clear all

Nytår 2013  

Side 2 / 4

Anonym
Meldt ind: 51 år siden

Mange tak for de fine svar. Jeg ved det egentig godt når jeg læser dem. Men tænker at det er ok og fint at drikke når vi alle gør det, til en fest og jeg har det da hyggeligt med de andre.
Men et eller andet sted ved jeg at det er skidt, ved ikke helt hvordan jeg skal overbevise mig selv om at jeg ikke skal.
Tænker også at det stopper ens udvikling i en periode.
Hvad jeg frygter ved ikke at drikke alkohol ved en fest er: At jeg bliver kedelig, ikke er så sjov, ikke er spontan og giver spændende oplevelser.

Svar
 Anonym

Hvad skal man gøre for at holde sig på Mqartinus vej?
Jeg vælger altid hvad der er godt nu og her.
Jeg har faktisk et problem som jeg gerne vil af med, så fik jeg det sagt.
Er der et ord, setning der kan gøre forskel?

Svar
Pondus
(@Pondus)
Medlem
Meldt ind: 14 år siden

Som jeg oplever det er det ikke Martinus vej du skal gå, du kunne gå din egen vej og betragte Martinus som et fyrtårn, et mål om du vil.
Jeg skrev tidligere, at du selv bestemmer hvad du sender ind i dine forskellige universer, så hvad er værst, et par glas vin en enkelt dag eller en konstant dårlig samvittighed og angst for at handle forkert?

Stof følger tanke....

Kh.Erik

Svar
Admin
(@lasse)
Bruger
Meldt ind: 18 år siden

Hej Wandy,

Martinus taler om at bruge bønnen som hjælp. Måske det kunne hjælpe. "Bønnes Mysterium" er godt sted at starte, hvis du ikke allerede har været der.

kh
Lasse

Svar
 Anonym

Hej Lasse.

"Bønnes Mysterium" må jeg få læst.
Er det sådan at man starter med Fadervor? Eller formulerer man det selv?
Jeg er meget ivrig efter at lære mere!
Var inde at kigge på bibliotekets hjemmeside, men der var så mange Martinus bøger, at jeg blev i tvivl om hvor jeg skulle starte.
Har læst en hel del bøger om åndelig udvikling, af forskellige slags, har dog ikke læst så meget af Martinus, men han har altid ligget på hjertet.

Svar
Side 2 / 4

Skriv et svar

Author Name

Author Email

Titel *

Preview 0 Revisions Saved
Share:

Pin It on Pinterest

Share This